lördag 15 november 2008



Hej alla glada läsare tyvärr har jag inte lyckats hålla löftet om att skriva en gång varje dag,men jag lovar att jag ska försöka skriva så ofta jag kan. Nu är senhösten kommen, vintern går mot sin början och pga koldioxidutsläppen blir det varmare och varmare. Snart kanske vi inte kommer se snö till vintern längre, såvida inte vi har en snökanon i trädgården men hur många har det? inte vet jag.Va tycker ni vilket ska vinna vintern eller sommaren? ja jag måste gå nu men grunna på det. Va man kan göra för att vi ska få njuta av båda, lycka till tjaba


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du glade skolelev - det är nog som Du sammanfattar föregående inlägg om skolan OCH som Du skriver beträffande vädret - för mig har SOMMAREN absolut förtur framför vintern. BRA att Du kommit igång med skrivandet igen - jag vill följa Dig framöver - LYCKA TILL!